Wednesday 21 November 2012

:: [ Kreatif ] Stupid Israel ::


Assalamualaikum w.w

Salam jahanam Israel
Salam doa dipanjat buat Palestin.
Hancur...hancur...hancur Israel [ baca 3 x ]

Bagi orang yang mengikuti perkembangan dunia luar, tentunya kini akan merasa sedih, hiba, kesian dan geram terhadap apa yang berlaku ke atas bumi Palestin. Bumi barakah, kiblat pertama bagi ummat Islam. Entah sampai bila Palestin akan ditindas dan didera. Saban hari dan saban tahun pastinya ada rakyat Palestin yang di tindas dan di dera. Hingga membawa kepada kematian yang tidak bersebab.

Bangsa Yahudi memang jahat. Sebab itu orang melayu kata, jahat macam Yahudi. Dera, seksa, roboh rumah, bunuh dan sebagainya memang amalan mereka. Bangsa Yahudi sejak dahulu lagi memang jahat.  Kalau orang awam Palestin di bunuh masa ini amalan biasa dan tidak hairan bagi mereka. Sebab Nabi-nabi utusan Allah pun mereka sanggup bunuh apatah orang awam selain nabi. Bagi mereka, apa aku kisah!.

Alhamdulillah, hasil dari penceritaan dan melawat booth pameran save Gaza sewaktu bercuti sambil menghantar Umminya melawat pelajar praktikal, anak-anak menggunakan kreativitinya melahirkan kefahaman dan kemarahannya terhadap kekejaman dan kejahatan Israel.

Syukur, mereka juga cuba menjiwai dan memahami rakan sebaya mereka yang ditindas dan didera di Palestin. Buat pengunjung poksyeikh, jangan lupa panjantkan doa selepas setiap kali solat. Nabi berpesan, bukan dari ummatnya sekira tidak mengambil hirau dan peduli nasib saudaranya.

Pernyataan tegas dari poksyeikh sekeluarga, kami mengutuk sekeras-kerasnya kekejaman dan penindasan ke atas penduduk Palestin yang tidak berdosa. Jangan percaya pada Yahudi, jangan percaya pada sekutunya Amerika, Britain dan yang lainnya.

Hancur...hancur...hancur Israel [ baca 3 x ]
Jumpa lagi.
Ila liqa'



No comments:

Post a Comment