Sunday 15 September 2013

:: Kembali ::

Assalamualaikum w.w

Salam kembali,
Salam bersua,
Salam Hari Malaysia,
Salam berhujung minggu.

i. 
Kembali, Ya! saya kembali dalam dunia penulisan blog yang telah saya tinggalkan hampir 9 bulan. Saya tidak mahu memberi alasan. Jika diberi sedikit ruang alasan, suka saya memberitahu bahawa di awal tahun 2013 saya telah diberi amanah menjadi admin portal sekolah. 

Lataran itu, saya memberikan fokus yang terlebih, hingga saya terpaksa korbankan kasih dan cinta saya pada blog saya ini. Kini setelah urusan di portal sekolah selesai, saya kembali. Yes!, I'am back.

ii.
Yes, I'am back. Kini saya kembali menjadi mahasiswa. Dengan izin Allah saya mendaftarkan diri sebagai pelajar siswazah secara rasmi pada 19 September 2013. Sem 1 2013/2014. Perjalanan sebagai pelajar master bermula.

Saya pohon doa moga urusan belajar dan research saya berjalan dengan mudah. Diberi oleh Ilahi kemudahan, kefahaman dan curahan idea di dalam membuat kajian, rumusan dan tulisan. Ku memohon padaMU Ya Ilahi.

Jumpa lagi.

No comments:

Post a Comment